Totalul afișărilor de pagină

Ammauri Fashion Store

joi, 19 iulie 2012

Review Oasap

Hello!
De curand am primit comanda de pe Oasap!
O pereche de sandale cu platforma, foarte chic!

Recently I received the Oasap!
A pair of platform sandals, very chic!



Platforma comoda, confectionata din  PU si cauciuc. Se incadreaza in tendintele sezonului de vara prin imprimeul floral.
Sunt compensate cu bride, joc de 5 bride incrucisate pe picior. Brida reglabila la glesna, cu catarama din metal argintiu stralucitor. 
Toc compensat.


Convenient platform, made of PU and rubber. Fall into trends in floral summer season. Are offset with straps, cross game 5 foot straps. Adjustable clamp glesna with shiny silver metal buckle.
Compensated frame.




Imi plac pentru ca sunt comode si usoare! Costa doar 30 $.
Detalii in site New Floral Wedge Sandals


I like because they are convenient and easy. Costs only $ 30.
Details on Floral Wedge Sandals New site.

Voi ce ati comandat de pe Oasap?


I have ordered that the Oasap?

30 de comentarii:

  1. superbe, c-am asa ceva port si imi place si mie, sa le porti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  2. veronica picioroagajoi, iulie 19, 2012

    ce finute sunt! si-mi place ca talpa e comoda ,nu prea inalta..foarte faine...ma bucur ptr tine :-) sa le porti cu placere!
    nu am comandat niciodata , dar devin din ce in ce mai tentata:-p

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoase au si talpa comoda sa le porti cu multa placere

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase. sa le porti cu placere!^^

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte frumoase! Sa le porti cu placere! Si mie imi plac platformele foarte mult. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragute sunt si par comode:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoase, sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Gardalean Alinavineri, iulie 20, 2012

    Sunt foarte frumoase dar cred ca sunt si foarte comode. Sa le porti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac foarte mult si au si un pret accesibil :) Sa le porti iubita!

    RăspundețiȘtergere
  10. sanduleanu lenutavineri, iulie 20, 2012

    sunt foarte frumoase ,sa le porti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  11. f frumoase ,sa le porti cu placere scumpa xoxo

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt foarte dragute,si cred ca sunt si comode.eu nu am comandat inca nimic,dar nu-i timpul pierdut.sa le porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sandalele sunt foarte frumoase si cred ca si super comode.Sa le porti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  14. super frumoase sunt sandalutele ,vesele si usor de asortat ! sa le poti cu placere:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumoase foc, merg de minune vara asta,sa le porti cu mare placere!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Vreau si eu platforme!!! Sunt foarte frumoase. Sa le porti cu placere. :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte dragute,se poarta vara aceasta,mi-am cumparat si eu o pereche vara aceasta

    RăspundețiȘtergere
  18. Chiar par comode, sa le porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  19. sunt f frumoase, sa le porti cu placere!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Sunt foarte dragute! Sa le porti cu placere :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Foarte frumoase!Sa le porti cu placere:*:*

    RăspundețiȘtergere
  22. andra katerinaluni, iulie 30, 2012

    ce dragute-s! <3
    eu astept 2 gentute de pe oasap

    RăspundețiȘtergere