Totalul afișărilor de pagină

Ammauri Fashion Store

duminică, 13 aprilie 2014

Colaborare Criando Bijoux

De curand am trimis propunere de colaborare catre Criando Bijoux. Raspunsul a fost favorabil si am primit o pereche de Cercei White Pearl.

Criando Bijoux este un magazin online de bijuterii din argint si cristale Swarovski, de inalta calitate la preturi accesibile. 


Cercei eleganti cu perle albe montati in argint 925, realizati din  Swarovski Elements. Model simplu, tip biluta, au sistem de prindere cu tortita. 
I-am primit intr-o frumoasa cutie cadou, alaturi de certificatul de autenticitate, garantie 6 luni. 

Pentru mai multe categorii de bijuterii si reduceri vizitati cu incredere



3 comentarii:

  1. te-am nominalizat pt Liebster award, daca iti face placere, te invit sa il incerci.
    http://acoffeeaddicttriestoblog.blogspot.ro/2014/05/liebster-award-part-1.html
    http://acoffeeaddicttriestoblog.blogspot.ro/2014/05/liebster-awart-part-2.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot cautam niste cercei finuti pentru sotia mea. In sfarsit am gasit ceva potrivit :)

    RăspundețiȘtergere